۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

به 2 دلیل حتما از ایرانسل استفاده کنید


به 2 دلیل حتما از ایرانسل استفاده کنید

1 - تحریم مخابرات

2 - امنیت در مکالماتمون

جند روز پیش موجی تو مردم ایجاد شد که میگفتن قبض این دوره موبایل ها رو به نشانه اعتراض پرداخت نمیکنیم . اما این نظر احساسی بود و معلومه که نمیشه اجراش کرد .
اما یه راه بهتر برا تحریم مخابرات وجود داره که هم ضربه مهلکی به درآمد دولت وارد میکند هم از نظر امنیتی هم بسیار به نفعمان خواهد بود و آن هم استفاده از سیمکارتهای ایرانسل مین هستش که الان دیگه همه حداقل یکی از اینارو دارن !

هم اس ام اس ارزونتره و هم اینکه همه جا آنتن میده . پس ما میتونیم با استفاده از خطوط ایرانسل مون همونجور که میخواستیم مخابرات رو تحریم کنیم .
اما مسئله امنیتی که مطرح کردم برمیگرده به ماهیت خارجی شرکت ایرانسل ! همونجور که حتما تا حالا شنیدید مخابرات ایران دستگاههای شنود مکالمات تلفن همراه رو از شرکت نوکیا خریداری کرده .
اما شرکت ایرانسل به دلیل اساسنامه بینالمللی اش اجازه شنود مکالمات رو به دولت ایران نمیدهد . همانطور که تو این چند روزه دیدید تو موقعیتهای حساس اولین کاری که میکردند از کار انداختن کل شبکه ایرانسل بود تا مردم مجبور شوند از شبکه مخابرات استفاده کنند و اینها ها به شنود بپردازند .و تا غائله خاتمه پیدا نمیکرد شبکه ایرانسل رو وصل نمیکردند !

پس استفاده از سیمکارتای ایرانسل غلاوه بر اینکه باعث زیان هنگفت شرکت مخابرات میشود امنیت مکالمات مارو هم فوقالعاده افزایش میدهد . پس با ما به این جنبش سبز بپیوندید و دوستانتان را هم تشویق به استفاده از ایرانسل کنید !

ما خس و خاشاک نیستیم . ما ملت ایرانیم !
ما اغتشاش گر نیستیم . ما طالب حقیم !



۳ نظر:

  1. این اطلاعات شما متاسفانه تماما نادرست است. ایرانسل هم چون مخابرات دستگاههای شنود دارد و برابر قوانین ایران هیچ شبکه مخابراتی نمی تواند بدون امکان شنود به راه بیافتد. ایرانسل شرکت خارجی نیست. اساسنامه بین المللی هم ندارد. تنها سرمایه گذار نیمی از سرمایه آن خارجی است. بقیه متعلق به بنیاد مستضعفان، صا ایران و چند جای دیگر است.
    لطفا این نوشته خود را بردارید چون با پخش این گونه اخبار نادرست بسیاری را از نظر امنیتی به خطر می اندازید.

    پاسخحذف
  2. سلام، دوست عزیز من که شما رو شخصاً نمی‌شناسم ولی حتما با هدف غیرخواهانه‌ای این پیشنهاد را می‌دهید. اما جهت اطلاعاتون اینکه هیچ اپراتوری توی ایران اجازه فعالیت نداره مگه اینکه اول از همه امکان شنود آن برای اطلاعات فراهم بشه. بنده شخصاً در شرکت ایرانسل (مرکز کنترل شبکه) فعالیت داشته‌ام و در جریان هستم که حتی اگر ساعتی سیستم شنود اطلاعات به علت نقص فنی قطع می‌شد کل سرویس را قطع می‌کردند.
    برادرانه به تمام هموطنان عزیز توصیه می‌کنم به هیچ وجه به هیچ خط صوتی یا اس ام اس، حتی جی‌پی‌آراس اعتماد نکنید و در هر حال فرض را بر شنود مکالمات و اس ام اس یا ثبت آن (لاگ) بگذارید.
    مگر اینکه خود شما از سیستم‌های رمزنگاری شخصی روی گوشی استفاده کنید که البته این روش اصلا فراگیر نیست.
    به امید ایرانی آزاد و آباد...

    پاسخحذف
  3. واقعا کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

    پاسخحذف